Mina råttisar e hemma ^^

Idag så kom mina älskade bebisar ^^ <333 de kom imorse runt 10 :3



Började med att hälsa lite på de genom att stoppa in handen i transportburen,sen när de vant sig vid mig så tog jag upp Violet i famnen,hon klättrade ut så det var bra :3 så satt jag med henne i en timma ^^ upprepade hennes namn och klappade henne :3 i början så var hon väldigt pigg av sig,undrade nog var Rosa var nånstans :3 men tillslut så lugnade hon ner sig lite,klättrade in i min morgonrocksarm och stannade där ett tag,sen så började hon tvätta mina fingrar o slicka på handen jättemkt,blev så rörd ;u; <33 sen så gav hon mig en puss på kinden,jag typ dog av lycka haha ^-^ så satt vi så och myste! Älskar henne! hon e så kärleksfull :3



Sen så stoppade jag tbx henne i transportburen och tog ut Rosa som hade vaknat efter en liten tupplur :3 upprepade hennes namn med,hon var mycket lugnare än Violet ^^ typ stod still när jag klappade henne,ville va inne i min arm hela tiden och började blunda när jag klappade henne på huvudet *w* så sööt ;u; hon slickade mig inte men hon var kelig <33 Älskar henne med lika mkt ofc! <3 Sen så släppte jag tbx henne till transportburen. ^^

Efter det så fixade jag färsk mat till de,sallad,morot och äpple :D fyllde på vattenflaskan och stoppade in de i den stora buren :D de sprang runt och klättrade,så det var bra ^^ Sen så stoppade jag in lite av torrfodret; korn,vete,råg och havre som jag hade blandat med qinoafrö :D det tyckte de om ^^


Mer bilder på Råttbloggen :D följ gärna! ^^ ;
http://ratsarebest.blogg.se
Kommentarer
Postat av: Linnea

åhh så söta!!! ^^

2012-01-07 @ 23:50:43
URL: http://vemsomhelstmenintedu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback