Roligt med Elena <3

Idag när jag var med min vän Elena <3 ,så gick vi ute i solen,det var ett underbart väder,så efter ett tag så får jag hicka,det är så sjukt irriterande -.- och jag försökte verkligen få bort den. Testade med att hålla andan,andas snabbare,men nej det hjälpte inte,och jag kunde ju inte precis dricka vatten "upponer" mitt bland alla människor. XD Så började vi prata om hicka och massa sånt. Och sen ba; 

Elena; vad var du du trampade på!? 
Jag: nej,va vadå för något D;? 
Elena; ja under din fot! 
Jag; aaah,jag vågar inte titta ;n; (haha seriöst jag tog ut foten ur den ballerinaskon Jag hade trampat på nåt och stod på ett ben och försökte hålla balansen,vågade inte titta under skon liksom...) 
Elena; hahahaha,det var ett skämt XD 
Jag; meeh asså haha XD (började slå henne löst,på skämt) 

Men ja,hickan försvann XD *happy* that friendship asså,love her haha <33333 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback