Detta är mitt <3


jag har en awesome kusin ^^ ismael hjälpte mig att fixa en sak på datan och rensa skräp från C så nu har jag mer minne :D sen så ska han beställa de här älsklingarna till mig *w* ;


Wacom Bamboo Fun Pen & Touch - Graphics Tablet - Small
har viljat ha en ritplatta aslänge,så äntligen <33(bilden)

Logitech HD Pro Webcam C920

skulle egentligen ha C910,men där min kusin beställer de har de slutat o sälja den o tagit in logitechs nyaste web camera som kom ut i januari ^^ här e en video som e filmad med camen så ni kan se på kvaliteten <3;

http://s297.photobucket.com/albums/mm230/starlight2106/Logitech%20HD%20Pro%20Webcam%20C920%20test/?action=view¤t=Wordplayincomplete.mp4

Creative A320

lånar högtalare från magdalena,mammas kompis så vill ha egna XD så inte hon säger det e mitt fel om hennes råkar gå sönder ^^

Idag så har jag bara tatt det lugnt,sett på filmen The bourne identity <333, animen Love hina och Hyouka och spelat Need for speed prostreet och tony hawk's downhill jam på wii :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback