Äntligen frisk!

Heeej! ^-^
det till höger är råttburen ifall ni undrar :D
 
Jag kom på att jag inte har berättat att jag blev frisk för en vecka sen, för de som inte vet så var jag sjuk i typ 3 veckor,hade en mega förskylning och hosta på slutet, det var verkligen sjukt jobbigt, gjorde så ont i halsen när jag hostade,trodde jag skulle skada revbenen eller halsen. Och under de veckorna gick jag ner 4 kg i vikt... blev ledsen när jag vägde mig förra veckan,har kämpat så mycket med att hålla min vikt uppe under åren,då jag har svårt att gå upp i vikt. Trodde dock att ingen på internet skulle märka det,men när jag prata med min kinesiska killkompis Jing i Tisdags,så sa han att han hade märkt det, han sa att min kind såg skarpare ut,inte lika rund som innan då. blev lite chockad faktiskt,
inte van att folk lägger märke till saker,brukar ju bara vara jag som gör det och mamma då.
Han är så observant och uppmärksam, det tycker jag är väldigt fint faktiskt,
han bryr sig o det gör mig glad.
 
Så ja jag bestämde mig för att börja träna den dagen och i Torsdags när jag vägde mig så hade jag gått upp 2 kg! jag blev så glad :'D på bara några dagar liksom ^^ underbart <3 dags att skaffa mer muskelvikt ^^, får se till att mina höfter inte blir bredare xD vill ju kunna ha på mig mina snygga rosa tajta byxor m.m ;) har förresten inte tagit nån bild med de på :'3 jag är så seg med att ta outfit bilder hahahah XD har hur mycket kläder som helst som inte mina vänner på internet har sett,
men ja det kommer så småningom ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback