Badat

Heej ^^ <3
 
Idag så har jag bara tagit det lugnt som vanligt haha,men ja,
Jag blev så otroligt glad när jag såg de här bananerna haha xD
 
De är 10 cm :3
 
Seriöst,titta så söta och små de är xD började le och sen garva mycket hahah.
jag tyckte de var så gulliga,helt otroligt vad glad man kan bli hahaha. <3
de ser så overkliga ut haha, så jag var bara tvungen att ta ett kort och visa haha ^^ <3

Sen kände jag ett starkt behov av att bara slappna av,så jag bestämde mig för att ta ett mysigt bad <3
Så jag förberedde med tända ljus och rosenrökelse ^^ så mysigt <3 jag måste köpa in många badbomber och bada med massa skum <33333 jag måste testa bad saltet snart som jag har köpt,
den är stark rosa och doftar rosor,så underbart *-*
 
En bättre bild på dekorationerna ^^
 
 
Sen kände jag ett starkt behov av att bara slappna av,så jag bestämde mig för att ta ett mysigt bad <3 Så jag förberedde med tända ljus och rosenrökelse ^^ så mysigt <3 jag måste köpa in många badbomber och bada med massa skum <33333 jag måste testa bad saltet snart som jag har köpt,
den är stark rosa och doftar rosor,så underbart *-*
 
Här är några inspirationsbilder ^^
 
 
Jag måste skaffa detta!!!! <3333 :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback