Jackie <3



1 år av vänskap med min älskling Jackie! ^^ <3


Jag minns hur vi fick kontakten,det va på bdb,den 18 mars 2010. Då kommenterade du en bild på mig ^^, du fann mig genom en kompis bdb,där jag hade kommenterat, tyckte det va så gulligt för du sa: "Har alltid undrat hur du ser ut :$."  haha,man kan ju inte riktigt se på min vb :D. så den dagen adda jag din msn och vi började prata! ^^ jag minns att det va väldigt kul o prata me dig,för du va så öppen o pratade om privata saker med mig väldigt tidigt i vår vänskap,hade inte vart med om det innan ^^ vilket gjorde mig väldigt glad med. :D Det va så lätt o prata med dig,och vi lärde känna varann väldigt fort ^^. Jag är verkligen otroligt tacksam och glad över att du kom in i mitt liv :D , man kan verkligen prata med dig om allt, och då menar jag allt! det e helt otroligt ^o^ Du är nog en av de få på internet som faktiskt känner mig bäst. <3 och det känns väldigt speciellt, och du ÄR massa speciell. Jag kommer alltid finnas här för dig gumman,glöm aldrig det okej? <3 du kan prata med mig om precis allt! och det gör du också, det betyder otroligt mkt att du öppnar dig för mig o pratar om dina problem,du anar inte. <3 för det jag vill är att finnas där för dig,stötta dig,ge dig råd o hjälpa dig så gott jag kan. Även fast jag inte förstår allt eller har vart med om det,så har jag lätt för att sätta mig in i en situation,och tänka mig in i hur det kan va. <33 Jag har märkt också att jag kan prata med på ett annat sätt,kan verkligen säga vad jag tycker om vissa saker, och det gör också att vi kommer varandra närmare,vilket är kul. ^^ Du betyder otroligt mycket för mig älskling,och du är otroligt underbar :D ! <3 tack för att du finns! och jag älskar dig enormt mycket Jackie :'D <3333

Noomi <3 Jackie = föralltid! ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback