Såg V-Love☆Live online <3



Idag vaknade jag klockan över 5,men satte mig inte vid datan föränns 06:00,det var min inre klocka som väckte mig xD för dagen innan hade chiku och jag bestämt att vi skulle se V-Love ☆ Live,det började 13:30-20:00 i japansk tid vilket motsvarar 06:30-13:00 här i sverige xD För er som inte vet vad det är, så är det ett visual kei-evenemang som hölls på STUDIO COAST  i Tokyo :'D Och de visade det online! *o* fast man fick inte se alla band,men de flesta visades, jag fick se Versailles och Matenrou opera iaf. *-* Tyckte de 2 killarna (bilden) som introducerade programmet/visades ett flertal gånger under showen var så sööta :D speciellt han till höger, och de va asroliga :'D speciellt när de dansade o lekte runt haha xD


Mellan pauserna då banden höll på o förbereda sig för o komma in på scenen så fick man lyssna på musik och såg videos med olika grupper ^^ Som tex. : Hero,Dasein,Nasa,Daisy stripper,Alice nine :3 Alice nine fick man inte se online,det va synd,för Emma (i australien) hade viljat se de. ): Sen fick man inte se alla låtar med Ayabie,utan ba 2, Jag tyckte att Lost ash var massa bra! ^^


Jag och chiku trodde att vi skulle dööö när versailles började spela hahah xD och så fort musiken startade så rös jag och blev värsta tårögd *-* och hon började gråta xD hon e så sööt <3 Det var helt awesome!!! :'D <33

Lite bilder ^^:

Versailles <3

På första bilden så ska Kamijo precis ge micken till Teru, va asgulligt/roligt o höra han ^^


Sono från Matenrou Opera <3


De grupperna som var med i ordning:

LOST ASH
V-last
Alice Nine
Versailles
Jui (ex. Vidoll)
Matenrou Opera
AYABIE
Golden Bomber
Kommentarer
Postat av: Lotta Granstedt

Hej hej vad intressant din blogg verkar! kommer definitivt läsa din blogg lite mer! =P Ha en trevlig helg (:

2011-06-30 @ 00:43:34
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback