Japan dagen ~


Ni får se en bild på mitt svarta hår en annan gg xD

jag tycker det e ganska kul för på sista tiden så har jag börjat prata med personer jag lärt känna via tumblr på msn,på engelska! ;D faktiskt mer än vad jag chattar på svenska hahah ^^ det är väldigt bra träning :3 men en sak som hände imorse när jag vaknade va skit kul ^^ jag har inte haft inspiration på att skriva dikter på jättelänge,o kl 7 vaknade jag,typ halvborta men det poppade upp en vänskapsdikt till en person på eng <3 bara sådär i huvudet! ^o^ va tvungen o skriva ner den fort,o blev ganska nöjd hihi.


Sen så förberedde jag mig för o ta kort med min lolita klänning ^^ tog en massa kort o blev en massa nöjd me många :3 ni får se den här sålänge! ^^ jag ska föreställa en country lolita :D sen så fixade jag och mamma vegetarisk sushi 8D det va gott ^^ trodde norin skulle smaka jättemycket men det gjorde det inte ^^. Sen så satte jag mig vid datan och chattade o lyssnade på japansk musik :3
Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fin du e:D<3

2011-07-11 @ 00:40:08
URL: http://nela.webblogg.se/
Postat av: Elin. c:

shiiiit, trodde det var typ en google-bild. herregud vad fin! <3

2011-07-11 @ 01:08:55
URL: http://troublemaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback