Shane Valentine :D <3

1 år av vänskap med snygga Shane! ^^ <33

såhär så han ut då jag började bevaka han :D


Jag minns det som om det vore igår, runt den 12 juni 2009 så hittade jag dig på bdb,det va nån som hade pratat om dig så jag blev nyfiken och började bevaka dig då :D det va typ många som pratade om dig o Aaron, ni va typ bdb-kändisar då :) jag kommer ihåg att jag tänkte att jag nog aldrig skulle bli nära vän me dig :3 kände mig så liten i jämförelse haha,för du va så populär och så :3 men tiden gick och jag kommenterade dina bilder. :)



och nu ser han ut såhär :D :

Sen den 16 februari 2010 :'D då började vi prata på msn,det var kul ^^ jag blev så glad att vi äntligen lärde känna varandra bättre,du är verkligen underbar gubben! :D Så otroligt snäll och omtänksam är du. Du gör mig alltid glad och jag ler alltid massa när du kallar mig gumman :'D Du betyder verkligen jättemycket för mig, du anar inte. <3 Varenda gång som du mår dåligt eller blir sårad så blir jag med det,och jag önskar varenda gång att jag kunde göra något för o ta bort din smärta eller göra det lättare. Jag kommer alltid finnas här för dig vännen,glöm aldrig det okej? <3 närhelst du mår dåligt och behöver prata,så kom till mig,
för jag kommer alltid att lyssna på dig. <3 Jag kommer aldrig svika dig.
Tack för att du finns :D Du är verkligen en ängel Shane. =)
Jag älskar dig vännen! :'D <3


Shanes text om mig :'D
det här gjorde min dag, seriöst! ;_; :




1Års vänskap med söta och underbara Noomi<3


Nu har det gått ett år sen jag och Noomi  blev vänner.
Det var hon som hittade mig och jag är glad över det.
Hon är den mest underbara vän man kan ha.
Den första bilden ni ser är så hon såg ut när vi började prata^_^
Och nu ser hon ut som på bild nummer 2^_^

Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte haft henne som vän,hon verkligen lyssnar på mig och mina problem och gör sitt bästa trots avståndet mellan oss att försöka finnas där för mig.

När jag är ledsen och mår dåligt så gör hon det med och det ska hon egentligen inte behöva, det bara blir så.
Fasst trots det så försöker hon göra mig glad och stötta mig i gott och ont och för det är jag henne evigt tacksam.

Du är en underbar vänn gumman och jag blir alltid så glad av att få chatta med dig,du får mig att le och skratta när jag mått som dåligast.
Du är en sjukt underbar tjej och jag är lyckligt lottad över att ha fått lära känna dig mer:D

Jag hoppas att vi en dag även kan träffas
för det skulle vart riktigt roligt,
att få kunna ge dig en bamsekram eller två för att du alltid stöttat mig som ett tack:D

Du betyder mycket för mig med gumman<33

Jag älskar dig min kära vän,
må vår vänskap aldrig nå ett slut,
utan må det hålla tills vi blir gammla och gråa kram på dig gumman<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback