Att vara ett äkta Fan?

Jag har tänkt lite på det här med fans,om man har vart ett riktigt fan nån gg,och så går tiden,man växer ifrån musiken man lyssnade,man lyssnar inte på den gruppen mer,men man gillar fortfarande favvolåtarna och det händer nån gg att man lyssna på de, då måste man väl ha vart ett äkta fan? det blir nåt speciellt när man lyssnar på låtarna även fast man inte gillar de längre lika mycket som man gjorde då. Jag har märkt det med tex Tokio Hotel haha xD det va sjukt längesen jag lyssnade på de. Men favvolåtarna som :Monsoon,Don't Jump,Totgeliebt,rette mich och der letzte tag e fortfarande speciella. <3 jag lyssnade på de idag,minnen dyker upp och man blir glad :3 jag tex kan inte ta bort planscherna från mitt rum,eller har svårt o ge bort de haha xD. och jag är inte insatt i hur dera nya låtar låter haha x) får nog ta och kolla igenom de :)

 

håller ni med om det här me o ha vart ett äkta fan?

berätta gärna om det hänt er nåt liknande eller så :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så där är det för mig också :) vissa band var det ett tag sen man lyssnade på och kommer tillbaka till :) jag börjat lyssna på massor av band som jag lyssnade på för tre år sen :P men Tokio Hotel kommer alltid ha den där speciella platsen i mitt hjärta <3

2011-02-22 @ 16:34:00
Postat av: Nikore

Josefine: Okej :) ja det blir ju så eftersom det går i perioder ^^ jaså? vad kul :D aw jo det förstår jag. <3

2011-02-22 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback