Stjärnornas stad





Idag har jag vart i stan ^^ sen så satte jag mig på en bänk och läste en massa i stjärnornas stad, medans jag knaprade på morötter och gurka haha! :D jag har bara några kapitel kvar och sen så har jag läst ut den ^-^ då ska jag börja läsa den 3:e boken i serien, nämligen ; Blommornas stad ;D De böckerna är verkligen asbra! man vill inte att de ska ta slut ): Jag vill liksom åka in i boken och stanna där förevigt i den världen, det verkar så underbart :( <3 Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan och chattade med min vackra blomma Mowa <3, Jackie och Billy ^^ <3 Sen så pratade jag med Mikael också, var verkligen sjukt längesen sist, så var tvungen att ta tag i det nu. ^^ och lite med Julia :D <3


Ikväll ska jag och mamma se på Twilight new moon *-* det ska bli kul ^^
har verkligen sett fram emot att se den filmen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback