Twilight eclipse ^^



You cannot hide yourself
behind a fairytale forever and ever
Eternal silence cries out for justice


Idag så har jag spelat lite brädspelet : civilization med pappa ^^ det är askomplicerat men det är ganska kul ändå ^^ vi testade bara på det lite, det finns en massa små figurer till det och kort, ganska gulligt ^^ sen så har jag chattat med Emi <3 och så har jag redigerat bilden där uppe :3 Sen så satte jag och mamma oss i min säng och tittade på filmen ; twilight ecplipse! *-* medans vi åt popcorn :D jag tyckte att den va lika bra som 2an :D älskar lyckliga slut hehe ^^ nu ska jag sova!

Goth natt :3
Kommentarer
Postat av: Madeleine ~(^.^)~

Åh jag gillar din solfjäder !! haha det heter så va? :3

2010-10-02 @ 19:17:05
URL: http://maddelynnes.blogg.se/
Postat av: nikore

hihi aw ^^ ja det gör det ;D

jag köpte den på odium ^^ <3

2010-10-02 @ 19:21:05
URL: http://nikore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback