Tick Tack




Idag så körde pappa mig till bussen för jag skulle till stan och prata me min psykolog som jag har på utredningen,innan så fick jag vänta i 1,5 timma inne på psykiatriska kliniken för att min tid inte var föränns vid 14.30, fanns ingen annan buss som kom lite senare. Undertiden så läste jag ut boken ; Silverkronan av Anna Jansson ^^ började läsa den för jättelängesen,typ förra året haha x'D men jag tyckte den va seg så tog en paus då o då ;3 så fikade jag också ^^ sen så va det min tid o då gjorde jag några tester och sen sen så pratade vi :3 det gick ganska bra faktiskt (Y) sen så åkte jag hem och åt ^^ efter det så gick jag till datan och redigerade bilden där uppe ^^ och chattade med Bianca och Elin :D <333 Jag älskar er! ^^ <3

 Ikväll ska vi se filmen; Bron till terabithia ^^ Pappa hämtade boken ; Stravaganza - Blommornas stad idag ^^ ska börja läsa den imon *-* <3

Igår tittade jag och mamma på ett naturprogram :D och det var askul hahaha, har aldrig haft så roligt åt ett naturprogram xD djur e verkligen underbara! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback