Ensam hemma ~

(ensam hemma) tänker alltid på filmen när jag skriver det, gör ni också det? XD

Idag så var jag ensam hemma! wiie! :D:D det var längesen,älskar o va det ^^ händer typ 1 gg i månaden haha xD då mina föräldrar drar till stan för o storhandla ;D så medans de var borta så har jag sett på filmen Månprinsessan ^^ jag tycker den är asbra :O en av de bästa jag har sett på länge faktikst ^^ kan lätt se den igen =), älskar hennes kläder och rummet hon sover i där *-* jag skulle me vilja ha ett rum med glaskupol som tak där man ser stjärnhimlen o månen ): annars så har jag ba tatt lugnt,läst,gått en promenad till skogen med allie och vart inne på msn och chattar med min Älskling Jackie :D såg en video på henne med :) du är så sööt gumman ^^ <3 Älskar dig <3

Lite bilder från filmen: ^^



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh juste, den filmen har jag också sett för ett tag sedan iih <33

2010-10-03 @ 17:01:36
URL: http://maddelynnes.blogg.se/
Postat av: Nikore

hehe jaså? :D va najs ^^ den är asbra! - <33

2010-10-03 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback