<3

Idag så har jag ba tatt det lugnt, jag såg filmen En prinsessas dagbok 2 ^^ den va bra ^^ fast jag har sett den förrut men aja ^^ sen så pratade jag lite med min mormor från spanien på telefon, hon ringde, det var kul ^^ saknar de så mycket! sen så var Noemi också där *-* så jag pratade med henne med! :D aaw, alla frågar när jag ska komma ner ; _ ; vill dit nu!!!!  Sen så satte jag mig vid datan och chattade med Christoffer,Emi,Becca,Elin,Jackie och Billy :D det var kuul ^^ <333 sen vill jag ba säga en sak;


Christoffer, Du får mig alltid att le och så, du gör mig glad <3 Tycker om dig mycket vännen <3 Det gör mig glad att du vill lära känna mig mer för det vill jag med. :D <3


Lyssnade på Linkin parks nya skiva idag! :D den var asbra ^^
fast mina favoriter med de är fortfarande; minutes to midnight o meteora :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback