Walk the Line (film)





Igår så kollade jag på filmen Walk the line,en dokumentär om Johnny Cashs liv :) Den handlar om hans uppväxt och hans liv fram tills han gifte sig med June Carter. :) I huvudrollerna är det Joaquin Phoenix ( Johnny Cash ) och Reese Witherspoon ( June Carter ). Jag tycker den här filmen är väldigt bra! jag var lite skeptiskt i början för den filmen, eller snarare trodde att det va en tråkig film, men jag blev minst sagt förvånad :O den var mycket bättre än vad jag trodde :3 Jag har aldrig vart inne i Johnny cash,bara vetat på ett ung. vem han var och så. Men efter den här filmen så vet jag mer,och jag fattade tycke för hans musik så nu har jag blivit mer intresserad :D Jag tycker ni ska se den ^^ det skadar inte :)

En annan rolig sak jag tyckte var att i vissa stunder så liknade Reese Witherspoon min vackra blomma ; Mowa ^^ haha ja! faktiskt ^^ spec i den filmen då. Lite iaf. ^^men inte så mkt på bilden där uppe,mer i filmen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback