Så mycket att berätta för dig...

Rubriken e inte bara titeln på en bok jag läser just nu,
utan det stämmer också in på som jag känner för en person :3
Har mycket att berätta för dig <3


Idag så har jag tagit kort,efter det så gick mamma,allie och jag till skogen ^^ där jag fotade lite till :D Påväg hem så rullade allie sig i någonting äckligt på vår åker ><' vet ej va det var, för hon var låångt borta hahaha xD hon är så äcklig D= hon luktade illa med x3 så mamma var tvungen att bada henne och hon ser så rolig ut när hon e nybadad HAHAHA en massa hår i ansiktet och ser inte ett skit X'D springer runt som en galning ^^ Sen så åt vi och så har jag läst i boken Så mycket att berätta för dig... av John Marsden, läste några sidor i den år 07 typ haha xD och denna veckan så hade jag sett i min läsdagbok att jag hade antecknat att jag skulle läsa ut den när jag hittade den :3 så jag bad pappa o hämta den på bibblan häromdagen :D den är bra ^^ handlar om en tjej som har gått in sig själv och slutat o prata pga tragiska upplevelser i hennes förflutna,hela boken är en dagbok som hon har skrivit :3 boken är ganska tunn och lättläst men den är bra ändå :)


Efter det så satte jag mig vid datan och svarade på ett mejl från tjejen jag skrev i inlägget (LYCKA! ~),där hon skrev att hon skulle skriva till mig om det kom upp nåt till ett bokomslag som jag skulle passa o va på *w* jag hade frågat henne vad som krävdes för att va me på ett bokomslag,o det hade o göra med vad boken handlade om och så ^^ och så bestämde både hon o författaren modellen tsm,så hoppas det dyker upp nåt där jag kan passa in på :D:D:D


Sen så chattade med Mowa,Emi,Elin,Shane,Zet,Linda.G och Josselago, och redigerade de här bilderna :D :



hehe hej ^^

en maskros jag hittade i min favvo-skog :3

Jag,mamma och allies skuggor 8D

Allie <3 nybadad med lambi-gossedjuret som jag beställde åt henne haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback