Ljuset på min väg <3



Dikten säger det mesta <3
Jag är så otroligt glad att du finns där för mig <3 Även fast jag har svårt att öppna mig för folk så tvingar du inte ur mig nånting,du låter det gå i min takt. Och även fast jag inte öppnar mig så känns det ändå bra av att veta att du finns där för mig och att du lyssnar. Det räcker med att ba tänka på dig så blir jag glad <3 Du kom verkligen bokstavligt in i mitt liv som ett ljus, du lös när jag var i en mörk period,och jag behöver dig just nu. <3 Jag älskar dig otroligt mycket gumman <3 du anar inte <3 Du har rätt, jag kan inte alltid förstå dig men jag försöker så gott jag kan. Jag har ganska lätt att sätta mig in i folks situationer även fast jag aldrig vart me om just det kanske. Du betyder jättemycket för mig <3 Jag har lärt mig att det kan aldrig bli som det var förr, men det finns nya chanser och att se frammåt e mitt mål just nu. Det är där du är. <3 Man ska ta vara på det lilla man får och vara glad för det. Och allt du ger mig gläder mig så mycket gumman. <3 Tack för att du finns <3 Alltid vi <3
Kommentarer
Postat av: zet

fint,<3

2010-10-23 @ 21:04:03
URL: http://zetfuckface.blogg.se/
Postat av: Nikore

tack så mkt ^^ <3

2010-10-24 @ 16:55:00
Postat av: Elin

åhhh noomi gumman! ;__; du är så fin, så fin. jag älskar dig jättemycket.

du betyder så mycket för mig, du lyser upp mitt liv så som du säger att jag lyser upp ditt.



"All the fears you feel inside,

and all the tears you cry,

they're ending right here.

I'll heal your heart and soul;

I'll keep you all so close.

Don't worry; I'll never let you go.

You're all I need, you're everything."



-



"För du är det finaste jag vet

när allt annat här

är falskt och fel

och jag går bara ner mig

för det är så jag säger det

du är det finaste jag vet"



-



"I don't want this moment to ever end

Where everythings nothing without you

I'll wait here forever just to, to see you smile

'Cause it's true, I am nothing without you"



Asså noomi, jag vet inte vad jag ska säga. Du är underbar, du är både snäll, rolig, söt, vacker, underbar och bara bäst! Jag älskar dig ;_;



önskar vi kunde träffas så jag fick ge dig en stor fet kram <333333

Älskar dig, föralltid vi. <3

2010-10-26 @ 20:50:00
URL: http://musicisloove.blogg.se/
Postat av: Nikore

Elin:



Naaaw gumman! ;__; du är sjukt fin!

Jag älskar dig med jättemycket.

men åh ;__; du gör mig så rörd Elin <333

de gläder mig o höra <3



och låttexterna var asfiina ;_; du får säga på msn från vilka sånger de e hämtade ifrån. <3

blev så lycklig när jag läste din kommentar. :D



naaw, du är underbar! aaw tack,du är med allt det där! <3 JAG ÄLSKAR DIG!! ;__;



ja det önskar jag med! ja du skulle få en minst lika stor kram från mig <3333333

Älskar dig, ja vi föralltid. <3

2010-10-27 @ 12:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback