I Believe...

I believe in the love that you gave me
I believe in the hope that can save me
I believe in the faith
and i pray that some day it may raise me
above these badlands

I'll keep movin' through the dark with you in my heart


Idag så har jag bara tatt det lugnt ^^ jag fick ett ryck och lyssnade på min samlingsskiva med Bruce Springsteens bästa låtar genom tiderna :D speciellt låten; the River gör mig så glad ^^ den är så fiiin *-* åvanför är det några fina citat från 2 av hans låtar :) Sen så satte jag mig och kollade på tv medans Mamma plattade mitt hår ^^ ska ha det till en bildidé jag ska göra förmodligen nästa vecka :D Sen så gick jag upp o satte mig vid datan o chattade med: Madde ^^, Elin (Sötsak),Josselago,Nea,Vincent,Jasmine och Elin (Grunny) :D Madde hjälpte mig en massa med småsaker till bloggen och så ^^ det uppskattar jag mycket :D Sen hade jag och Josselago en ganska rolig konveration om hennes tv-dosa XD hur han hade sprungit iväg skrikandes: "FREEDOM" och tatt ett plan för att sola sig o bli brun,så att han kunde byta utseende så att hon inte skulle känna igen den o sen springa runt till en massa andra tv-kontroller o hälsa på de HAHAH XD ja vi hade ganska kul åt det ^^ Sen så har jag hjälpt sötsaken lite med hennes blogg ^^

Och så beställde jag det här Lambi-gossedjuret(däruppe) till min Hund ^^ haha hon är som en lillasyster, älskar gossedjur :3 jag har en stor blå kudde på mitt golv och där så finns ganska många gossedjur ^^ o hon brukar va busig ibland och sno nån och leka med den xD jag brukar bli lite irriterad :3 så nu ska hon få det lammet ^^ hon gillar barbiedockor med HAHA XD hon fick en av mina gamla ^^

Nu ska jag gå och äta och se på film :D

hejdå allihopa ~
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Elin / Yumi

Hihi , aw, hoppas din hund blir glad :3

Hehe ^^ tack åter igen för hjälpen med headern! Du är så underbar noomi, älskar dig, puss ! <3333

2010-10-03 @ 21:21:32
URL: http://musicisloove.blogg.se/
Postat av: Grunny

Åh vad mysigt med bruce springsteen! Lyssnade på honom förut hihi :D<33 Har du spotify?<3 Om du har det borde du skicka din lista till mig! ^^<33

2010-10-03 @ 21:41:59
Postat av: Nikore

Elin: hihi ja, det hoppas jag med :D

hehe naaw, det va så lite sötis ^^ awh ): du är underbar <3 Älskar dig med! <333 Puss <3

2010-10-04 @ 16:43:28
Postat av: Nikore

Grunny: hehe ja eller hur! :D han har en sån speciell röst ^^ älskar hans musik :3 hihi åh, va najs :D <33 jo det har jag :3 <3 jag har typ ingen egen lista än xD jag har ba listor från kompisar :3,kan aldrig gå in där o lyssna medans msn e på för då cepar det x3 <33

2010-10-04 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback