Hyperglad ^^

Idag har jag tatt det lugnt,läst i blommornas stad,rastat min hund Allie,skrivit en dikt,fotat en teckning jag gjort,och börjat sy på en vit klänning som jag ska ha till en bildidé ^^, det är en halterneck-klänning i mjukt tyg ^^ Sen har jag också smsat en massa med min Jackie ^^ smsade upp de pengar jag hade kvar HAHAH XD Sen satte jag mig vid datan och chattade med Älskade Yumi ^^ <3,Regnbågen,min far,Sophia,Edvin och Gabriel :D det var kul haha ^^ <33 jag och Yumi var värsta hyperaktiva HAHAH XD du smittade mig sötsak ^^ det var askul ^^ det är precis vad jag behövde idag ^^ tack gumman <33 jag älskar dig <3 sen så har jag redigerat en bild :D jag hade kul med Regnbågen o Gabriel med! :D

Gabriel skickade en film(gothisk opera) me Sarah brightman till mig!! jag blev typ ännu mer OEGLEGMEDGPEHG hyper HAHA ^^ älskar henne! hon e så asbra! :D <3
Tack så mkt Gabriel ^w^

Ikväll ska vi se på MATRIX! :D det ska bli kul ^^ det var så sjukt längesen jag såg den filmen så jag ba minns att de typ klättra o hoppa från tak till tak eller nåt XD hahaha till filmen ska jag öppna en kokosnöt o äta lite av den till filmen :D *nomnom* ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

aw ;_; finns för dig om du behöver bli glad, anytime <3



HÅHÅHÅHÅÅH JAG O NOOMI ÄR HYPERAKTIVA... 10000 GÅNGER C00000LARE ÄN ALLA ANDRA! >__>

hih, vi är bäst, gumman. <3

2010-10-10 @ 20:43:02
URL: http://musicisloove.blogg.se/
Postat av: Nikore

Elin:

naaw ;_; tack gumman, det betyder jättemycket! <3



MOHAHAHA ;D JA DET ÄR VI! PRECIS,

COOLNESS is our name <.< HAHA ^^

hihi klart vi e bäst! :D <3

2010-10-10 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback