Ensam hemma ~



Idag så har jag läst ut boken så mycket att berätta för dig... och så har jag börjat läsa i en av mina egna böcker, nämligen ; Jennifers djurpensionat,den där uppe ^^ jag tycker om framsidan jättemycket för den ser sådär gammal ut ^^ den är faktiskt skriven 1960 ^w^ sen luktar den gott,gammal fast me god parfym hehe ^^, Annars idag så åkte mina päron till stan för o handla ;D och då är jag ensam hemma :D älskar o va det haha ^^ Jag gick en promenad med Allie till skogen,det va lerigt på vägen ner >< äckligt... så när jag kom hem var jag tvungen att tvätta hennes ben för hon var sandig haha xD. Sen så åt jag och efter det så satte jag mig vid datan,chattade med Josse,Yumi,Sanna,Zev,Mowa,Becca,Vickan,Philip och Maddie ^^ Sen så visade jag bilder på mig o Nicolas när vi var små haha XD asgulliga bilder ^^

Sen så har jag och Sanna känt varandra i 1 år hihi ^___^ grattis på oss =) <3


De här bilderna fick jag av Elin idag *-* <3 Blev massa happyfejs ^^




TACK! Älskar dig gumman <3

Kommentarer
Postat av: MADELEINE <3

Ååh vad fint bokomslaget var !!

2010-10-22 @ 17:22:45
URL: http://pichudust.blogg.se/
Postat av: Nikore

Maddie: hihi ja! visst är det!! :D <3

2010-10-22 @ 17:33:48
Postat av: Solle.

Elin är bara så söt c:

2010-10-23 @ 11:50:17
URL: http://unhateable.blogg.se/
Postat av: Nikore

Solle: Ja det är hon :D

2010-10-23 @ 12:14:34
Postat av: Elin

haha nej, det är hon inte! xD haha!



men tack noomi, älskar dig <3

2010-10-26 @ 16:59:15
URL: http://musicisloove.blogg.se/
Postat av: Nikore

haha gumman xD

det va så lite Elin, Älskar dig med <3

2010-10-26 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback