Myren och Steffe :D

egt

Älskar känna blåsten i mitt hår ^^


Idag har jag vart med kompisar och tatt det lugnt ^^ Jag fortsatte att rita på teckningen på Tommy ^^, det går segt men vill att den ska bli perfekt *-* haha *perfektionist* xD efter det så tog jag bildidén som Agitha kom på från början ^^ har upptäckt att vi har väldigt lika ben :D haha <3 Du är min Älvsyster gumman, i både kropp o själ :D ÄLSKAR DIG! <3

Sen så gick jag ut till myren på en promenad me Allie :D <3 Tog de korten där uppe och sen så skicka jag ett sms till steffe så ringde han till mig på hemtelen :D Det va verkligen jätte kul och prata med dig vännen, flum som vanligt hahah XD <3 var ju över ett halvår sen senast nästan x3 Du är en av de få internetkontakter som jag faktiskt kan prata med via telefon, det betyder mycket <3 Och du är den första från internet som fått mitt hemtelefon XD haha. Efter en lång stund av pratande så va han tvungen att äta :P

Sen så gick jag upp och satte mig vid datan :D chattade lite och redigerade bilderna där uppe ='3 Sen loggade Steffe in och så chattade vi :D tycker det är kul att vi båda tycker att varandras röster är söta hahah xD jag har aldrig gillat min röst men det är ju kul att steffe gör det haha xD

Sen så camade jag med Tove ^^ <3 flum vare haha xD och chattade lite med Aiko med ^^, och ikväll ska vi se filmen ; The Fugitive ^^

Jag har sett filmerna Karate kid *-* under internetpausen med ^^ Älskar de!!! de har smittat mig haha xD jag vill försöka ge mig på att göra bonzaiträd ^__^ och nu pratar jag o steffe om det haha xD han vill me prova på XD HAHAHA

"hade vart kul haha xD vi ba: la la la, nu ska vi göra små bonzaiträd haha XD vilken söt och rolig syn XD*klippeliklipp och bindelibind* XD HAHAHAH"

men ska läsa mer om hur man gör =3 <3

Kommentarer
Postat av: Tove <3

Hahaha XD

jaa, sjukt flumm, asså ja bah:

''vill du se när jag tar en huvudvärkstablett?'' xD

och du bah: ''aa''

så tar ja den åh bah: '' uuuääh!'' XDXD <3

älskardej!

2010-04-11 @ 19:53:12
URL: http://smultronflikka.blogg.se/
Postat av: Steffe~

Det var väldigt trevligt att få prata med dig =) Vi kan gärna prata fler gånger med varandra ^^ hade varit roligt~ =D Tycker om det<3

2010-04-11 @ 19:56:26
Postat av: Nikore

till Tove:



hahaha ja XD Älskar dig med <3

2010-04-12 @ 13:59:54
Postat av: Nikore

Till steffe:



Ja det var det verkligen ^^ jo det hade det,det kan vi :D aw jag med <3

2010-04-12 @ 14:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback