Eurovision Song Contest 2011



Är det bara jag som tycker såhär? :3 :


Angående Eurovision,jag tycker att låten som vann va ganska okej,men det är klart att Erics låt va bäst och skulle ha vunnit. Men,om kan tänker på att de andra gångerna så har Sverige kommit ganska långt ner med tanke på att alla länder röstar främst på sina grannländer,och då har inte vi så stor chans att vinna. Men jag tycker att det va ändå en av de bästa Eurovision jag har sett,om man tänker poänmässigt sätt,för nästan ALLA länder gav Sverige poäng,tom de länder man inte trodde o som aldrig gett Sverige poäng innan,trots det så låg vi väldigt bra till,vi kom ju 3a :o. När gjorde vi det sist? x) Jag tycker att det var mer rättvist den här gången,eftersom nästan alla länder fick 12or. :)

Och sen så var det så också att det va svenskar som hade skrivit Azerbajdzjans låt,och att det var de 2 svenska sångerskor från Shirleys änglar som körade. Om man tänker på det,så kan man nästan säga att det va vi som vann 8D,ba det att det framfördes av ett annat land. :)



Iallafall,så tycker jag att Eric vad otroligt duktig på scen! :D och hans framförande är underbart!
Så otroligt duktig ^^ bra jobbat Eric!! :D <33 Tyckte det va så otroligt gulligt när han sa att han svimmade snart haha ^^
Kommentarer
Postat av: MADDES

Nu är vinnaren i smyckestävlingen utsedd. Kika in och se om det blev du som vann :)

2011-05-16 @ 20:08:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback