sjuk...


Hej!

Idag har jag bara tagit det lugnt,vaknade imorse och kände att jag höll på o bli sjuk.... skit asså!!. Iallafall,jag har sett på filmen Charlie st cloud som Davidos tipsade om för några månader sen =3 den va lite sorglig i början men bra med och hade ett lyckligt slut. =) sånt gillar vi 8D gaah,hatar att va sjuk,det känns som om jag ska få halsfluss eller nåt liknande för det sitter i halsen .__. jag vill inte va sjuk! eller jag har inte tid med det D: Annars så har jag photoshopat lite och chattat :3 Jag e typ klar med att ha rensat vännerlistan på bdb nu :) så grattis till er som e kvar eller nåt x) men ni får kommentera oftare tycker jag <.< jag har gått från 124 till 95 stycken.

Ha det bra ~
Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji

det är sjuk tråkigt att vara sjuk :(

2011-03-06 @ 20:41:10
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: jummi

haft fint dag? :)

2011-03-07 @ 14:15:41
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: Nikore

svar: ja det har jag,sj? =)

2011-03-07 @ 14:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback