hyper dag!



Jag tycker om Alex! :3 <3 Och Edvin! du är bäst ^^

Hönan älskar sin underbara ko!  :'D <3



Idag så har jag bara tatt det lugnt :3 jag håller på att bli bättre i min förskylning :D:D wiie! idag är jag värsta hyper !!! haha jag har köpt en massa fin prickig tröja *-* lägger upp bild när den kommit ^^ annars idag så har jag chattat massa med Alex,Edvin,Shane,Becca,Ida och Kurozu :D btw. det har blåst asmycket idag 0.0 när vi skulle släppa ut allie så stod hon o ba titta på oss,så liten o nästan flyger iväg haha XD hon e så gosig! älskar henne <33

och så har jag lyssnat på Kudai som Edvin tipsade om för ett tag sen :D ni måste lyssna på de här låtarna, jag har blirvit lite beroende haha xD och lyssna även ni som inte fattar spanska! för de är braaaaaaaaaaa 8D sen så har jag sparat bilder som jag ska ha till en bildidé läääängre fram ^^. det e en hemlis :3 , en av de bästa stunderna är när jag och Edvin chattar på spanska! ^___^ blir massa happyfejs :D:D:D


här e låtarna ni ska lyssna på 8D:

(tryck på låtnamnen så kommer du till låten)

Déjame gritar


morir de amor

llévame
Kommentarer
Postat av: william

roligt att du mår bättre^^



SV; det var ett tag sen;3 saknat dig med^^

Det kan vi göra:D lägger till dig nu direkt^^

trassel äger^^

2011-03-11 @ 20:33:12
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: william

yay^^

2011-03-12 @ 19:22:31
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Oj, vilken koll du har! Jag skrev inte från ett kristet perspektiv, skulle kunna vara dock. Det var mest en fundering, är inte expert och vill inte gräva mig in mer i ämnet HAHA :D

2011-03-13 @ 11:14:44
URL: http://cherrybiotica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback