Sophia <3


Ett år av vänskap med min tvilling Sophia! ^^ <3


vi fick kontakt på ec ^^ det var du som fann mig,för du kommenterade en bild på mig där ^^ och så började vi prata :3 det var verkligen jättekul,för vi upptäckte väldigt snabbt att vi var otorligt lika varandra,asså det e läskigt haha :'o fast helt underbart! :D vi är lika i vad vi gillar,personlighet,intressen,favoritfilm( The bourne identity serien *o*),helt otroligt haha,gillade tom samma godis! xD och då tänker jag på de som är hälften hallon hälften lakrits ^^. Du blev mitt lakritstroll och jag din hallonflicka haha xD du betyder verkligen otroligt mycket för mig gumman,jag kan alltid prata med dig när jag mår dåligt och du vet precis hur sakerna känns. Jag är verkligen glad att du hittade mig,för det finns så mycket som vi kan dela tillsammans och prata om. <3 Mår alltid bra när vi pratar med varandra och våra flumstunder e ju awesome xD GIRL POWER! hahah, Tack för att du finns Sophia <3 Du är så obeskrivligt underbar och bäst <3

Ich liebe dich <3

älskar det här du skrev om mig:

If you were a painting
No colours could express
The beauty deep inside you
A rainbow nothing less

eller nåt av det första du skrev som jag sparat på min gb i ec ^^ :

Jag ville skriva något vackert till dig,
om hur ögonblick blir till evighet.
Men de vackra orden försvann, och vad jag hade tänkt skriva förblir vår hemlighet. <3

En dikt jag skrev för ett bra tag sen ^^:

http://nikore.blogg.se/2010/september/vad-vore-snon-utan-kyla.html
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback