La vie <3

Idag så åkte vi till stan,såg verkligen fram emot det ^^,när vi kom fram så gick vi till coop forum och köpte mig ett par tajta elastiska träningsbyxor,kollade runt och hittade några filmer vi ska köpa en annan gg ^^ sen så gick vi till min och mammas favoritaffär; La vie <3 där köpte vi rosenmuggar med tillhörande tallrik,kakburk me rosor på,en jättesöt liten bricka till mig,en ask i porslin me rosor på,tvålpump me rosor på och en porslinsburk me rosor på,en söt skrivbok och 1 liten spann/kruka me rosor på ^^,när man går in där,är det omöjligt att gå därifrån utan att köpa något haha ^^. Sen så gick vi lyckliga och nöjda därifrån,sen åkte vi till mc-hallen,pappa skulle visa oss en sak,och där fanns en mc som han o mamma hade innan jag föddes :3 den va så sööt ^^,och så såg jag en Harley davidson *-* min dröm har alltid vart att åka på en sån,men nu fick jag sitta på den :'D sätet va jättebekvämt :D jag va massa glad iaf. ^^ ,sen handlade vi mat och sen åkte vi hem :D

Här kommer bilder! :D :

4 stycken muggar med tillhörande tallrik! ^^










sööt skrivbok ^^




Vad tycker ni? :3 <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback