*

 

Hejsan! ^^

tack så mycket,det gläder mig att du tycker så ^^ vad roligt :3 Ha en trevlig helg du med! :)

-------------------------------------

 

Igår så färgade jag håret svart med den här hårfärgen :3 :

Jag blev nöjd ^^ är inte ba van vid att se mig svarthårig igen HAHAHA, var ju över 1 år sen jag färga det sist :3 men men,mitt hår hade blekts lite av solen så det var dags! :3 sen så åkte päronen och jag till hemse och så klippte mamma och jag oss hos Marie,en som vi känner. ^^ Så det gick ju bra :3 har även funderat över om jag ska skaffa hårförlängning ^^ får se hur det blir med det :)

Just nu läängtar jag tills oktober,hoppas jag kan gå på Versailles konsär som är i spanien. Det hade verkligen gjort mig lycklig ;u; <3333 sen imon är det ju japandagen! ^^ då ska man göra något som har med japan att göra,tex. se på anime,äta nåt japansk mat/godis,läsa/teckna manga eller ja varför inte klä ut sig till tex. lolita o ta kort,man får välja precis vad man vill,ba det har att göra med japan :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

:)<3 lägg upp bild på hur resultatet blev :D

2011-07-09 @ 18:48:29
URL: http://nela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback