Yumi <3

1 år av vänskap med min älskade sötsak Yumi <3


vart ska jag börja gumman? det finns så mycket att säga,men vet ej vart jag ska börja...
men det lättaste är väl att började från början ändå x)

Jag kommer ihåg att vi möttes på bdb,du hade kommenterat nån bild,det va den 27 feb 2010,men vi började inte lära känna varann på msn föränns den 12 juni :'3,anledningen till att jag vet att det va det datumet e att jag sparade våran konversation då ^^,aldrig att jag kunde gissa att du en dag skulle betyda så mycket för mig eller att vi skulle bli så nära vänner. Vi har verkligen alltid så sjukt roligt när vi chattar,våra flummstunder e alltför awesome o roliga haha xD allt från klättra upp på min rygg o gosa i mitt krulliga hår till sprutande fontän HAHAHA XD shit asså. Du e verkligen underbar gumman! ^^ Jag är så otroligt glad att vi lärde känna varandra så bra! för du va som ett ljus som lyste upp min mörker när jag mådde så dåligt,jag behövde dig verkligen då! ;_; tack för att du fanns där o fick mig att skratta o vara glad! :D jag kommer alltid att behöva dig. <3 jag finns alltid här när du behöver prata,kommer aldrig lämna dig <3 Du betyder verkligen en massa för mig! <3 Du har en förmåga att göra mig så otroligt glad! Tack för att du finns sötsak!
Noomi <3 Yumi = föralltid!

Jag älskar dig så mycket!

nu får de här bilderna säga resten,för jag vet inte vad jag ska säga mer haha ^^

Här är den finaste signbilden jag fick av henne ;_; <33 :



De här fina bilderna har Yumi printat,en del av våra konversationer ^^:


^^

och den här:



Sen den här printade jag haha :'D :



Sen fick jag jättefina hälsningar på posten av henne,
2 små lappar hon hade skrivit assöta saker på ^__^
de gjorde verkligen min dag gumman,har de på mitt skåp i rummet
och läser de ofta om och om igen :D :






sen här är inlägget jag skrev tidigare om Yumi :3,
det står en dikt jag har skivet om henne och en bild ^^ <3
Kommentarer
Postat av: Din yumi<3

asså åh, jag älskar dig. du är bäst ;_; <33333

2011-02-28 @ 20:45:10
URL: http://troublemaniac.blogg.se/
Postat av: Nikore

Yumi: Naaw gumman ;_; jag älskar dig med. Du är bäst <3333

2011-02-28 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback