förslag på bloggen,melodifestivalen o vad som har hänt.

Hejsan!

LÄS! ^^
(iaf. det som är i kursiv text,här nere o typ längst ner)

Det kändes som om det va aslängesen jag blogga sist haha, o ja det va ju typ det i princip,1 månad sen typ, och varför har jag inte skrivit något föränns nu? jo för jag har kommit in i en såndär kreativitetsperiod ^^ där jag går in extra mycket för o måla och photoshopa :'D. Älskar verkligen de två sakerna ^^, jag har börjat måla en Emilie Autumn-inspirerad tavla med text och en Råtta på ^^ jag är jättenöjd hittills *-* och ja, jag kommer att lägga upp bild här på bloggen så fort jag e klar 8D. den är inte så stor så det ska inte dröja så länge innan ni får se resultatet! :'3. Sen en annan anledning som kan va till att jag inte bloggar så ofta e; jag vet inte vad jag ska skriva om D; tycker inte mitt liv e sådär jätteintressant haha, och när jag väl skriver nåt jag e nöjd me så e det typ ingen som kommenterar ): och jag har liksom 29 prenumeranter. Kom igen nu o kommentera mer! :3 vad vill ni att jag ska ta upp i bloggen? några förslag?.


Vad har hänt sen senast, jag har tatt det lugnt,vart otroligt glad faktiskt :'3 känns jättekonstigt,men jag har lyckats hantera mina problem och se ljusare på livet ^_^ är faktiskt lycklig då o då =) vilket verkligen jag behöver. I fredags så var jag hos Nella och Cissi ^^ det va typ aslängesen jag var där sist 0_0 jag var ditbjuden me Mamma,och när vi kom dit så va det fler som kom dit 8D nämligen; Alexandra,Andréa,Pia,Ellinor och Angelica ^^ vi hade jättetrevligt,först så pratade jag lite med Nella,sen så åt vi tacos 8D jag smakade på 1 haha,sen åt jag min mat som jag hade med mig (A). Efter det så tittade vi på Let's Dance och pratade mer,flummade o så. Vi såg också på programmet; vad blir det för mat,vi typ skrek så äcklig o ofräsch e han D: asså han tog händerna i sitt svettiga hår o sen rörd maten x__x och så tog han lite frå ngrytan på en träslev,gav till sin fru så hon kunde provsmaka,sen åt han lite av det o sen stoppa han ner den i grytan igen, vi höll typ på o dö. D: Sen så fick jag ett armband av Nella och Cissi som de hade köpt när de var i Afrika 8D yeey! Jag vill me åka till Afrika ): här kommer bild på den:



Sen så åkte vi hem. Jag har upptäckt en massa awesome musik me! ^^ Kurozu tipsade om grupper som Audiomachine, X-ray dog,Immediate Music och Two steps from hell, riktigt bra faktiskt :D Annars så har jag me tittat på bjds *-* jag ska spara till en sån docka ehe. :'3 Jag visade de för mamma och hon tyckte med att de va jättefina ^^ hon fick lust att ha en också haha 8) här e bild på en sån ifall ni inte vet hur de ser ut ^^ :



Igår så såg vi Melodifestivalen som pappa spelat in,vilken låt tycker ni va bäst? :) jag gillade Jenny silver med låten; Something in you eyes :D jag blev lite irriterad faktiskt att swingfly me raplåten gick vidare till final >.< visst jag gillar lite hip hop/rap,men inte den D: och jag tyckte att det fanns så många andra låtar som va bättre,som Jenny silver tex. Vi ser aldrig när den kommer direkt haha,för pappa har filmschema haha xD vi ser på filmer som han väljer på lördagar,fredagar väljer jag,antingen en deckare eller en ny blue-ray film han köpt ^^ och på söndag e det typ lite äldre filmer/serier som e asbra ^^. På onsdagar e det MASH och Monty python's flying circus haha x) och på Måndagar e det 60-tal :3 ja som ni kanske förstår så e vi en filmgalen familj haha, iaf. jag o pappa 8D.

Iallafall. Om jag har tur så åker kanske Mamma och jag till spanien i mars! ;__; *happy* kändes som om vi aldrig skulle komma härifrån. Tur att mormor e bäst och betalar resan åt oss <33 seriöst... hon e awesome!


Kram! ~
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback