Alla hjärtans dag


För mig är den här dagen inget speciellt,den e som vilken annan dag som helst för mig. Firar den inte eller gör inte nåt speciellt på denna dagen. Jag förstår inte varför den är så speciell,bara för att en gubbe på medeltiden gav ett kort till en tjej innan han dog o innan det så vigde han förälskade par,o sen så förklarades han som ett helgon, och? och för det ska man fira den dagen. Jag tycker inte att det va nåt speciellt? Visst det är fint att man är med nån man älskar,om man nu har det. Men det kan man ju göra vilken annan dag som helst, eller? jag tycker det e fint att göra något speciellt på dagen man blev tsm me nån,inte fira en dag då en annan person man inte ens känner gav det första valentine kortet till en tjej. För vissa är denna dagen kanske jobbig,för de minns saker de kanske gjorde förra valentine eller för att det hände nåt dåligt på den dagen. Jag minns den förra valentine,gjorde inget speciellt då,gjorde ba 1 rött hjärta av papper där jag skrev i love you... jag blir ba ledsen när jag tänker på den dagen... MEN,  Vad tycker ni? Vad har ni gjort denna dagen? =)


Jag har inte gjort nåt speciellt som sagt,photoshopat,målat och lyssnat på musik. Pappa kom idag från stan efter att ha vart med sin kompis o gjort lite ärenden. Han hade fått en hjärt-klubba gratis på ett café där de åt o det står "I love you",han gav den till mig :) Inte för att nån i min familj bryr sig om denna dagen,men han gillar typ inte klubbor så han gav den till mig. x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback