Klänningar ~

Idag så gick mamma och jag till marknaden som vi gör varje Tisdag :D
vi mötte mormor där med som med skulle handla grönsaker för hela veckan ^^ efter det så gick vi runt i klädståndena och kolla,mamma hittade ett par mjukisbyxor och en grå söt kofta som hon köpte ^^
Sen så gick vi mot hem,men innan så gick vi förbi en affär som de höll på o stänga pga att den gått i konkurs,så de sålde allt megabilligt ^^ vi slank in,vi tänkte ba leta efter nån kjol,men mohaha,hittade nåt ännu finare ^^ Jag hittade 2 jättesöta klänningar och ett par vita vita stuprörsjeans *o* älskar de! <333
här kommer bild :D


Klänningarna är från Vero moda ^^

Fram


Bak



Fram



Detaljer på spets längst ner ^^



Fram ^^


Byxorna är från Only,älskar det märket ;u;
har typ nästan alla mina byxor därifrån haha :'3 <33
men har inte tatt nån bild ^^



Sen så gick vi hem till mormor ^^ där så gjorde hon iordning en Gachamiga till alla oss *u*
Det är så otroligt gott så jag dör ;__; min absoluta älsklingsrätt <3 Till det så drack jag Äppleöl ^^
hatar smaken på vanlig öl så därför tar jag den här hahah xD såhär ser den ut ^^;

Ej jag som tatt bilden men den såg ut precis såhär ^^


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka söta klänningar! <3

2011-12-29 @ 00:55:27
URL: http://vemsomhelstmenintedu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback