Studieuppehåll

Det känns väldigt skönt nu att veta att jag har tatt ett studieuppehåll och kan äntligen vila ut, kände mig så otroligt stressad för det lilla minsta .-. Inte så konstigt när min hjärna gick på högvarv. Men nu har jag börjat gå ner i varv och det känns verkligen skönt ^^ Jag klarar verkligen inte av stess ): Men nu mår jag mycket bättre! <3 och jag har äntligen insett det! det tog ett tag o smälta det o att jag kommer att sakna klassen extremt mycket men det känns okej nu. :)

drömmen jag hade idag xD:

jag drömde att jag var hos mina kusiner från spanien. fast vi var inte i spanien xD deras hus var megastort 0___0 med massa gångar,värsta labyrinten xD och jag gick typ vilse hahaha XD vi hade det askul! vi typ kolla på alla rum, de hade fullt med datasaker i ett rum,spel o rattar o allt xD sen så gick upp till ett rum som låg typ högst upp,där fanns det en massa himmelsängar ^^ fast det var en liten sänghimmel ba vid huvudändan :) så var jag där med några tjejer, det var askul :D fast så kom det en spindel vid en av tjejernas säng o då började hon skrika x) jag blev ba glad av att se den ^^, sen så gick José,David och jag ut. vi skulle skaeta ;D det var askul *-* jag lärde mig väldigt fort ^^ var värsta asbra XD hahah sen så va jag tvungen att åka hem ): så jag gav José en kram, han ville inte släppa taget ; ___ ; det var jättejobbigt att säga hejdå ): sen så kramade jag david också ^^ <3 sen så åkte jag hem på skaetboarden, det var asmörkt men mysigt ^^ <3 trodde att jag blev förföljd men jag smet undan ^^ sen så träffade jag mina föräldrar vi flygplatsen xD

(notera nu att det är inte så mina kusiner har sitt hus haha xD
vet ej vart jag fick det ifrån men iaf. xD )


Varenda gg det händer så tänds den lilla lågan av hopp inom mig,
och varenda gg så släcker jag den för att undvika en stor brand i
mitt hjärta. Men det är nästan lönlöst, för jag vet att det kommer
att tändas igen,Det enda som är bra är att det aldrig hinner bli en
katastrofal brand. Jag vill verkligen att det ska vara föralltid!

Men det gör det inte, o jag vet det... Jag kan inte hjälpa att sakna
de stunderna och jag kan inte hjälpa att jag älskar dig så mycket.
Jag skulle vilja göra ALLT för dig, precis allt för att du ska må bra.

Jag vill höra de vackra orden från din mun igen, jag vill känna den
värmen av lycka fylla min kropp, jag vill inte vara genomskinligt grå,
jag vill vara glittrande rosa. Men det går inte utan dig. Det gör ont
inom mig att se dig må sådär och vetskapen av att jag är hjälplös
och inte kan göra något åt det gnager i mig och skapar förtvivlan.

Det enda jag vet är att jag aldrig kommer att lämna din sida,
jag kommer alltid att finnas här för dig, och

jag kommer alltid att älska dig! <3
Trackback