Dofter ~




Idag så har jag tatt det lugnt ^^ jag har sett två filmer! både Bedtime stories och The last song ^^ bedtime stories var bra, men inte så bra som jag trodde xD däremot The last song vad helt underbar ; ____ ; seriöst den bästa filmen jag sett på länge :( blev värsta tårögd mot slutet :3 ÄLSKAR DEN! <3 Det var jätte mysigt att sitta i sängen när det var mörkt och titta på filmerna från datan ^-^ Sen så gick jag ut i solskenet och läste mer i stjärnornas stad :'D jag har läst över hälften nu *-* åhåhå snart e den färdigläst!!

Annars idag så har jag redigerat bilder och chattar med Billy och Becca ^^ <33 det va kuul ^^

Lite tankar från idag:

Tänk vad dofter kan göra :O en doft kan påminna dig om vackra minnen men också hemska, bara genom att känna doften av nåt så förflyttar man sig till den platsen i tankarna, det är helt underbart om det är positivt då. Det hände mig idag :3 jag hade satt på mig en mjukiströja och den luktar spanskt tvättmedel *w* jag fick genast längtan dit ; ___ ; men samtidigt var det underbart, saknar verkligen att vara där asmycket!! <3 Det är något speciellt med släkten, man känner sig som i en trygg atmosfär där man är älskad och glömmer alla problem. Älskar det <3

Sen kan det vara så att en sak kan dofta nåt som det inte alls är x) att det finns en svag doft som påminner om en annan sak man tycker om. det hände mig härom veckan, kommer ej ihåg vad det var nu ba för det <.< Har det hänt er så berätta gärna :D

Moi dix mois är verkligen asbraaa *-* <333

Trackback