Minnen ~ <3


Minnen spelas upp

Jag saknar de ~
When i said that i Love You, i meant that i love you forever,
and i'm gonna keep on lovin you ~ <3

Momo <3 Saizou


Idag så har jag tatt det lugnt, läst i boken och tatt en promenad med päronen till skogen :D det blåste en massa men det var asskönt ^^ <3 innan vi gick ut så spelade vi kortspelen ; stop o whit (stavning?) ^^ det var kul även fast jag förlorade hela tiden :P sen så satte jag mig vid datan och chattade med Sophia,Elin,Shane,Zev ( min far ) och älskade Saizou ^^ <33 haha det va kul o prata me min far, för han kallade mig sin son idag XD så idag fick jag vara hans son XD hahah jag har alltid viljat byta kön för en dag ^^ o nu har den dagen kommit ;D hahaha så kul man kan ha XD idag har jag faktiskt flummat asmycket ^^
är på megahappy humör, tack för det Saizou <3 Jag älskar dig <3


Hjärtat som jag trodde hade dött har börjat slå snabbt igen,
och fjärilarna i min mage som hade gått i ide, har nu vaknat igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback