HAHAHA

Idag så åkte jag till stan för att prata me min psykolog som jag har på utredningen,men han hade glömt o skriva in det i sin data så han va inte där D: hahah vilken diss haha, så jag fick åka hem igen x3 sen så ringde han o bad om ursäkt ^^ och så bestämde vi samma tid nästa fredag xD
 
När jag gick för att hämta posten så låg där ett paket till mig *-* det var min underkjol som jag ska ha till min lolitaklänning :D <3 när jag kom hem så provade jag underkjolen och den gav ba lite puff men det va helt okej ^^ får ta o köpa en bättre längre fram ;D Sen så har jag läst idag i blommornas stad ^^ <3 

Och så satte jag mig vid datan och chattade me Tommy ^^ <33 haha vi flumma massa xD det var kul ^^ det märks att vi är lika varandra ^^ för vi telepaterar o det tycker jag e awesome ^^ för jag tog upp hans fönster o skulle precis skriva till han och då ser jag att han håller på att skriva till mig xD vi tänker lika o samtidigt ^^ och när vi skulle äta så ropar våra föräldrar på oss typ samtidigt hahaha xD så de tänker me samma HAHAH det va askul HAHAH ^^ Har saknat dig <3

Sen så har jag också chattat me Gabriel,Shane och Sophia medans jag drogade Black veil brides :D <333 ikväll skall vi se på min film: Marie Antoinette *-*

1. den skylten står på min dörr XD hahahah jag o Tommy har askul åt den för den påminner mig om alla de ggr vi flummade om ordet fart XD om man tar bort h:et så blire ganska roligt: "Stör ej! knacka först och vänta på prutt-signal" <-- HAHA jag typ dog när tröga jag kom på det tillslut XD <33 och det hade jag o Tommy asroligt när jag visa han den x'D gud asså jag skrattade så mycket så jag höll nästan på att kissa på mig HAHAHAH XD



angående bilden:

2.Underkjolen :3
3. ja min lolitaklänning ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback