wiie :D


Mowas brev ^w^ <3


Idag så började dagen lugnt, jag läste lite i så mycket att berätta för dig... innan jag åt frukost.=) Sen efter frukosten så gick jag till brevlådan för o hämta posten och när jag öppnade så såg jag Mowas brev!!! jag ba: oejglehkehköe WIIE!!!! *BIG HAPPYFACE* :D hahaha xD seriöst,det va längesen jag kände en sån lycka haha ^^ var inte alls förberedd på att det skulle komma :D det är det bästa tycker jag ^^ man ska inte veta för då blir det en överraskning :D Sen så satte jag mig vid datan och chattade med Josselago,Emi,Yohanna och lyssnade på blandad musik som tex: Gpkism,Sincrea,Moi dix mois, alla de e asbra! och tycker att ni ska kolla upp de om ni aldrig har hört de ^^, Sen så gjorde jag klart överraskningen till min sötsak Yumi :'3 <3,svarade på ett mejl från kajsa :D och sjöng sedan till låten; genom eld och vatten med sarek, som Roxy hade länkat på sin ec-blogg :D


Det jag äger ligger blottat för din syn
Mina händer är tomma men hjärtat fullt
Av nåt du inte ser
Så jag har nånting som är mera värt ändå
För om du tappar modet och faller ner på knä
Kan du vila här hos mig
Som en klippa i stormen att luta dig mot
Och jag sviker aldrig dig

Jag ska följa dig genom eld och vatten
över land och hav
Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå
Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå
Genom tid och rum ja alla mina dagar ska du få
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt :D<3

2010-10-19 @ 22:15:21
URL: http://zetfuckface.blogg.se/
Postat av: Nikore

hehe ja! :D <3

2010-10-19 @ 22:19:34
Postat av: mmmoa'

ÅH NIKORE min sol!

oj, vad jag saknar dina brev.

oh dig.

oh allt asså.

åååååååh.

juste, jag älskar dig' <3

2010-11-24 @ 20:00:32
URL: http://addicted2icecreamandstuff.tumblr.com
Postat av: Nikore

Moa: Naaaw min vackra Blomma! <3

aw, jag har vart sjuk nu sålänge så jag har inte orkat svara .-. <3 förlåt <3 ska göra det så fort jag kan <3 har ba lite fullt upp just nu <3 e inte helt frisk än <3 jag saknar dig med! haha du e för sööt! Jag älskar dig med! <3

2010-11-26 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback