trött xD



Idag har det vart en asseg dag.. seriöst jag vaknade typ vid 7 och så kändes det som om nån hade mosat mig o slått mig med en stekpanna i huvudet x) mina ögon orkade inte öppna sig .-. så jag låg i sängen länge o reste mig typ vid halv 11 haha x) när jag ätit frukost så la jag mig i sängen o vila XD hahaha vadå trött? XD sen så spelade jag och päronen brädspelet ; Arns rike ^^ den va kul :) sen så fikade jag varma mackor och sallad och tittade lite på filmen; Repo! the genetic opera :3 blev nyfiken på att se den eftersom Gabriel hade sagt att den var så bra ^^ men jag är känslig när det gäller blog och så jag kunde bara se 37 minuter haha xD De sjöng väldigt mycket,mest faktiskt,och den biten gillade jag,och Sarah brightman är med där *-* så om man gillar gothiskt,och inte har nåt emot att man ser en massa blod o när de skär ut organ och så så varsågod o se den haha xD men jag klarade inte det =3 Så jag nöjde mig med att lyssna på låtarna istället ^^, här nedan kommer en låt med Sarah Brightman :D den är asfiin ^^ <3



Översättning på engelska ^^

Once, a long time ago,
Lived a bird, the fatal bird,
Chromaggia.
She flew towards an archer's
Arrow off the Islands of St. Paul.
For years, she had run
from the arrow believing that it was
chasing her.
Chromaggia, Chromaggia,
They asked, why not continue to outfly
the danger? They could not see that
the arrow was tied to her wing. She
flew to untie it, and free them both.
By dragging the arrow,
Others are wounded by my
carelessness, my carelessness!
Down! Towards the devils
mouth! His arrow, my eyes.

CHROMAGGIA, COME TAKE THESE EYES...!
I WOULD RATHER BE BLIND!


Sen annars idag så har jag chattat med Maddie,Becca och Tommy ^w^ det var en massa kul! *-* har saknat dig Tommy så mycket! <333 Du gör mig alltid så glad baby <3 du får alltid mitt hjärta att slå med snabba slag ^^
Älskar dig helt enkelt! <3 åh vad du är underbar.. <3

Kommentarer
Postat av: Vickan

snygg bild! :)

2010-10-25 @ 15:03:57
URL: http://belowground.devote.se/
Postat av: Nikore

tack så mycket! :D <3

2010-10-25 @ 16:59:34
Postat av: Tina.

Kan berätta när jag är inne på msn. :)

& du är så fin! :* <3

2010-10-28 @ 16:10:41
Postat av: Nikore

Tina: aaw okej :3 <3

naaw tack :* <3

2010-10-28 @ 17:13:09
Postat av: Madeleine ~(^.^)~<333

Superfin bild ! <33

2010-10-28 @ 17:49:31
URL: http://pichudust.blogg.se/
Postat av: Nikore

Maddie: Åh, tack så mkt! :3 <333

2010-10-29 @ 11:33:42
Postat av: Linda

sluta va så fin :D <3

2010-12-27 @ 01:15:20
URL: http://tupacmakavelishakur.blogg.se/
Postat av: Nikore

Linda: naaw tack ,men du kan sluta först! 8D <33

2010-12-27 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback