Steffe :)



Här kommer en text om min vän Steffe som jag har känt i 1 år idag ^^

Jag kan inte fatta att tiden går så fort haha,helt otroligt ^^ vi fick kontakten på bdb och sen dess har vi haft någorlunda bra kontakt :) Du betyder mycket för mig vännen, är glad att vi e vänner, jag vet att jag kan lita på dig och det betyder. Du finns alltid där när jag mår dåligt,och du vill alltid ta bort problemen ifrån mig,det gläder mig. De få gångerna vi har pratat på telefon har vart asroliga, alltid flum och länge pratar vi med. :) Du är en av de få första som jag har lärt känna via internet som jag har pratat med i telen och den första som har fått min hemtele haha x) och det är för att jag har svårt att prata i telefon med folk som jag inte har känt länge pga att jag e så blyg. Men med dig kan jag prata för du är så öppen och pratar mest haha xD det gör att jag kommer igång lite med :)

Tack för alla flumstunder,
tack för att du bryr dig om mig och vill allt väl,
tack för att du finns steffe :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback