Sotarn

Idag har jag bara tatt det lugnt ^^ på förmiddagen kom sotaren och skulle kolla skorstenen :3 ibland kommer det en snygg en och då brukar jag gömma mig på mitt rum hahaha XD men han som kom idag va inte så snygg,fast jag gömde mig ändå :) Sen efter det så satte jag mig vid datan och gjorde klart bloggheadern till gabriella ^^ och så chattade jag med finaste Elin (sötsak) vi skrev hej till varandra samtidigt hahaha XD det va awesome ^^ sen så chattade jag med me Elin (Hun/grunny) , Becca,Emi,Simone,Nellie och Gabriel ^^ <33 Medans jag redigerade en bloggheader till mig så bakade mamma salta kex på kornmjöl *-* det luktade ända hit upp ^^ ljuuvligt ^^ jag gick ner och provsmakade två stycken med kokossmör på ^^ det va verkligen mumma :D kommer lägga upp ett recept på de med :3 ifall ni e sugna på o smaka :D

Gabriellas bloggheader:



Sen igår kväll så hittade pappa den här grodan i vår källare hahah xD
så jag gick o släppte ut den ^^ visst är den söt? *-*

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, jag gillar inte grodor :( är typ.. rädda för dom HAHA XD mobbas inte :<

HAHAHAH , det var faktiskt ascoolt att vi skrev hej exakt samtidigt x) vi är bäst gumman! :D<333

2010-10-07 @ 15:30:42
URL: http://musicisloove.blogg.se/
Postat av: Nikore

Elin: haha naaw xD nej jag mobbar dig inte ^^

HAHAHA ja det tycker jag med! :D ja vi är bäst gumman min :D <333

2010-10-07 @ 18:23:15
Postat av: Madeleine ~(^.^)~<3

hihi GRODA <333

2010-10-22 @ 11:45:05
URL: http://pichudust.blogg.se/
Postat av: Nikore

Maddie: hihi ja, ASSÖÖT :D <333

2010-10-22 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback