Oh happyday ^^

Idag så har det vart okej ^^ har vart trött men ja :) jag har märkt flera gånger idag att jag inte har funnits på marken om man säger så haha XD kom på mig att jag försvinner upp bland rosa moln o så när mamma pratar med mig :$ och sen ba: ehm.. vad sa du? XD haha har glömt det i samma sekund liksom haha :3 men annars så har jag tagit en promenad med Mamma o allie, tog lite kort på skogen och så sen så fikade vi. Efter det så satte jag mig vid datan och chattade med: Vincent,Sophia,Ronja,Lisa,Maddie,Jackie,Yohanna o Josselago :D det var jättekul! seriöst denna dagen slutade awesome! dels pga det här:


Jag loggade in på facebook o så skrev min kusin José till mig :D det var längesen ^^ vi chattade en massa där och så blev jag medlem på en hemsida som han har gjort ^^ sen så visade jag min blogg (ja den här ^^) och så gjorde han så att hela sidan översattes på spanska :D då skrattade vi när han kopierade första biten av förra inlägget haha xD det om att det kändes som om nån hade mosat mig o slått mig med en stekpanna i huvudet haha X'D tyckte det var kul XD det lät mycket roligare på spanska hahah. ^^


Sen så såg jag Ronja inne på msn! *_* seriöst det var typ lyckofaktor 12!! för er som ej vet ^^ det e en tjej som jag lärde känna på sidan okej har jag för mig, för flera år sen ^^ och sen så tappade vi kontakten, hon slutade gå in på msn och jag saknade henne massa :( Sen efter typ över nåt år eller mer så fick vi kontakten idag! :D jag blev så lycklig :D har saknat henne så mkt ;_; o det va jättekul att prata med henne, kändes som om vi aldrig hade haft nåt uppehälle ^^. Det är vänskap tycker jag <3

Sen idag så har jag kollat på bärbara datorer *-*
ska spara till en som är bättre än denna stationära som jag har nu xD


vet ni några bra bärbara datorer? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback