orkidéer

Igår så fick vi besök av några vi har känt ett bra tag, nämligen: Margaret och Lina ( mera vänner till mamma ) De kom förbi och hade med sig en jättefin orkidé till oss ^^ så hade de skrivit ett kort med :D tyckte det va så gulligt ^^ <33 och jag och mamma älskar orkidéer (vi typ "samlar" på de hihi) så vi blev massa gladda :D här kommer bilder på den ^^ ; 





Annars idag så har jag ba tatt det lugnt ^^ jag börjar bli mycket bättre nu i min förskylning ^^ det är väldigt skönt, vill bli frisk så jag kan ta kort x3 Under den här veckan så har jag fixat rätt mycket med bloggar jag har, dels på denna lite och sen på en jag ska ha till råttorna när jag har skaffat de m.m ^^ tränat mest olika designer för o se vad som e finast och så har jag lärt mig en massa nya saker ^^ det är kul :D när man väl börjar så blir man beroende haha xD iaf. jag ^^.


En grej jag tyckte va lite kul va att jag drömde inatt om olika bloggdesigns som jag skulle kunna göra xD För igår så la jag mig efter att ha tränat en massa i design på blogg och så och visste inte hur jag skulle göra x) så jag drömde hur jag skulle göra haha xD tex. design på bloglovin-knappar och olika bakgrundsbilder o design på själva bloggen,där man skriver och så ^^ så när jag vaknade så skrev jag upp de så o de ska jag testa längre fram :D ska bli intressant ^^ Sen så har jag chattat med min sötsak Yumi <333 Älskar dig gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Elin / Yumi

Jag älskar dig med! <33

jättefina bilder också gumman :*

2010-11-18 @ 20:53:08
URL: http://musicisloove.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka fina blommor :D nästan lika fina som dej <3

2010-12-27 @ 01:14:41
URL: http://tupacmakavelishakur.blogg.se/
Postat av: Nikore

Elin: Naaw! <333

Tack så mycket gumman :*



Linda: Hihi tack :D haha naaw, tack gumman ^w^ <3

2010-12-27 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback