Första snön ~

Jepp, Vintern har kommit hit också xD snön kom hit för första gången igår :3
bilden e tagen igår me :)
det känns konstigt att titta ut och se det såhär:



utanför mammas och pappas sovrum :3

 

Men det är vackert ^^ sålänge man inte behöver gå ut,som jag sa idag x) Jag har börjat vakna på nätterna x3 det är sjukt irriterande,igår var det kl 5 o idag vid 3,sen 6 o sen typ steg jag upp 9 :3 satte mig vid datan och fortsatte att fixa lite på min fotoblogg som jag har börjat o designa på ^^ det är sjukt svårt x3 vet precis hur den ska vara (assnyggt *-*) men det är svårt i praktiken xD men men ^_^ Idag har jag bara tatt det lugnt,designat o fixat på min fotoblogg och chattat med
Maddie <3 Viveka <3 Edvin <3 och Sara <3 ^^ Ni e awesome :* <3


När jag vaknade imorse så var det så mysigt ^w^ att ligga där under täcket,varmt o med fluffigt täcke o veta att det e kallt där ute medans man själv ligger i värmen haha ^^ och det var skönt med för det är fredag idag *-* och det betyder att det e jag som väljer film idag :D just nu vet jag inte vilka jag får välja mellan men det återstår att se ;D Och jag hoppas att mamma kan baka lussebullar imon *w* har sett fram emot det :D <3


Sen en grej som hände när jag och mamma fikade var det här:


Mamma åt mackor med ost (jag e laktosintolerant) och jag åt mackor utan ost och så säger


jag: Din lyckost!
*mamma skrattar* ; den va bra Noomi, för en gångs skull xD
Jag; *skrattar*
Mamma; eller märkte du inte det? x)
Jag; Jo det är klart att jag gjorde xD hahaha

(det var ju därför jag sa det, för det lät så bra xD )


och jag brukar vara ganska trög när det gäller vitsar och så xD haha och hon e van vid att jag inte märker hur det ska va eller så,det va därför hon frågade om jag märkte det xD

Kommentarer
Postat av: Madeleine ~(^.^)~

HAHAHA LICKOST<333

2010-11-26 @ 18:31:30
URL: http://looploop.blogg.se/
Postat av: EpicWaste

åh hehe tackar!<33

ja de klart jag kan, bara att säga till! :D

2010-12-07 @ 23:13:03
URL: http://epicwaste.blogg.se/
Postat av: EpicWaste - se det ljusa från den mörka sidan (;

sv: jaah visst är han söööööt! vene hur han lyckades bli så söt xD <3

2010-12-12 @ 15:43:02
URL: http://epicwaste.blogg.se/
Postat av: EpicWaste - se det ljusa från den mörka sidan (;

sv: haha du kan kolla det själv, står i början på hennes blogg.. har jag för mig hehe xD <3

2010-12-19 @ 23:36:37
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback