sytt och sett på kogänget!


Idag har jag tatt det lugnt ^^ började dagen med att sy på min pyamas som jag har designat ^w^ det va kul,lääängtar tills den är klar :D Sen så åt päronen och jag Lunch framför tvn då vi såg på Kogänget!! :D MOHAHA, den va asbra tycker jag ^^ älskar kossor så ^w^ sen en cool grej va att jag kände igen den svenska rösten på kossan Maggie :'3 men jag kunde inte komma på vem!! XD fick typ damp på det haha.

Sen så ringde mormor med från spanien ^^ pratade me henne,det va kuul :D o hon sa att Ismael (min favoritkusin) och hans fickvän frågar när jag kommer ner, de längtar efter att kunna ta med mig ut o hitta på saker ^^ jag blev typ happyfejs ;__; älskar de så mkt!!! de bryr sig om mig me,allihop,släkten o vännerna där nere .-. jag e lyckligast när jag är där. Sen så gick jag till datan och sökte efter vem som gjorde rösten till kossan maggie :'3 och då va det Charlotte Strandberg :) vilket också gör rösten till Tufs i Tarzan, från 1999 :'D det va precis den kaxiga rösten haha ^^

Sen så chattade jag med älskade Elin ^^ <3<3<3<3 du gör mig så otroligt lycklig gumman ;___; jag behöver dig megamycket... seriöst!! klarar mig inte utan dig <33333 ÄLSKAR DIG ENORMT! och sen så chattade jag med me Daniel och Emi! :D <3

idag har jag drogat musiken som den här franska snubben gör covers på! seriöst, han sjunger som en GUD! ryser hela jag *-* det här är min favorit



Gillar ni? ;D
isåfall tryck på länkarna ^^ ;

running up that hill
http://www.youtube.com/watch?v=XNliC4dpQrU&feature=related

Peut-étre Toi Reprise
http://www.youtube.com/watch?v=520XfBEg33U
Kommentarer
Postat av: Elin

aw, jag älskar dig med. tack för hjälpen älskling. <3

2011-01-07 @ 14:22:32
URL: http://musicisloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback