Rött läppstift och flum!

Idag så har jag tatt det lugnt, åkte in till Hemse och köpte ett rött läppstift,nämligen nr 48,Tango red heter den :D Har testat och den blev snygg ^^ sen har jag med köpt ett rött äpple som jag ska ha till en bildidé jag ska ta den här veckan *-* här e bild på läppstiftet 8D :

Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan,chattade me Elin,Daniel och Maddie! :D <33 det va jättekul ^^, speciellt Elins o min konversation mot slutet HAHA, här kommer en bild på den ;D



vi från helt; naaw ;__; till HAHAHA XD Älskar dig gumman ^w^ <3


Sen så ser ni säkert att jag har fixat till designen på bloggen lite mer 8D bytt muspekare, (syns ej för er som har firefox,syns ba på explorer :3) ändrat design på länkarna på side och under inläggen :D det märker ni om ni håller muspekaren över länkarna ;D

Kommentarer
Postat av: Elin som är bra på att skriva roliga konversationer c:

HÖHÖHÖHÖÖHHÖ VI ÄR BÄST 8D<3

bäst rimmar på häst som rimmar på mest som rimmar på .... nåt ord på arabiska! 8DD



älskar dig *:

2010-12-20 @ 21:51:50
URL: http://musicisloove.blogg.se/
Postat av: Nikore

HAHAHA JAA DET ÄR VI! :D <3

HAHAHA gumman du är för underbar! XD

Älskar dig! :*

2010-12-21 @ 10:36:10
Postat av: MADDIE<3

Ååh rött läppstift : D <33

2010-12-22 @ 17:30:23
URL: http://novemberkid.blogg.se/
Postat av: EpicWaste

*GOD JUL !!

Ha det bäst!!

massa kramar EpicWaste <3

2010-12-24 @ 12:18:40
URL: http://epicwaste.blogg.se/
Postat av: MADDIE !

HAHAH JAG DRÖMMDE OM ATT JAG TRÄFFADE DIG PÅ WILLYS !!! MÅSTE KOMMA IHÅG ATT BERÄTTA DE PÅ MSN SEN !!!

2010-12-25 @ 12:36:50
URL: http://novemberkid.blogg.se/
Postat av: MADDIE.. DRÖMMEN!!!

Asså jag vet inte hur vi skulle träffas men vi hade bestämmt det eller ngt?! å så gick jag med mina föräldrar där vid grönsaks "avdelningen!" du vet! å så sa min mamma & pappa "är det hon" .. "hon då?" heeela tiden!!!

sen såg ja typ dig eller mina paaarents sa "där är hon ju"

och så gick vi till dig haha du va AAS LÅNG typ 1,95 !!! Å SÅ KRAMA JAG DEJ , FAST DU LIKSOM TYP BRYDDE DEJ INTE, DU SÅG INTE ALLS UT SOM DU GÖR ! ASSÅ.. DU SÅG TYP INDISK UT I UTSEENDET Å SÅ HADE DU JÄTE LÅNGT RAKT HÅR, OCH SÅ STOG DE EN KVINNA BREVID JA TROR HON VA DIN MAMMA HAHA O:

2010-12-27 @ 15:21:38
Postat av: EpicWaste - se det ljusa från den mörka sidan (;

Gott nytt år!!

hoppas ditt 2010 var awesome och att ditt 2011 blir ännu bättre!

massa kramar EpicWaste ;D

2010-12-31 @ 19:29:47
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback