Julia <3 Noomi

Det här inlägget skrev jag på bdb för ett tag sen men jag vill ha den på bloggen så lägger upp den nu ^^ <333 :



Noomi min ängel.

Noomi du är en underbar vän. Idag har vi känt varandra i 2 år! <3 Och du är awesome! Din vänskap har fått mig att fortsätta kämpa så grymt många gånger. Även att vi aldrig har träffats så känns det som om vi har känt varandra i evigheter! Och jag vet och hoppas att vår vänskap alltid kommer hålla! Du är som en syster för mig du oroar dig alltid när nått är fel. Vi lärde känna varan när jag var lolita och även att jag har bytt stil och blivit en annan person så har det inte förstört vår ävnskap och jag älskar dig! <3

/Julïa



Min ängel Julia <3

Gumman du är underbar, du gör mig så otroligt rörd ;-; Helt otroligt att det redan gått 2 år! det känns som om vi alltid har känt varandra <3 DU är awesome <3 Jag vet att vår vänskap alltid kommer o hålla, för jag kommer ALDRIG släppa taget om dig <3 Jag finns alltid här gumman, när helst du mår dåligt eller behöver prata,så kom till mig,jag sviker dig aldrig! och jag bryr mig om dig jättemycket <3 Du betyder massa för mig med <3 Jag minns den tiden när du var lolita haha ^^ så otroligt sööt! :D du har verkligen förändrats mycket ^^, Jag minns den gången vi camade ^^ det var så kul :D Jag älskar dig med <33

/Noomi

Här kommer kommentarerna från den dagen på bdb som jag har printat ^^:


Sen passar jag på att lägga upp lite minnen och saker som har gjort mig glaad ^__^ <33

ett logginlägg på fb:




och från när vi camade ^^ det var 21 oktober 2009 :3




JAG ÄLSKAR DIG! <33

Kommentarer
Postat av: Julïa

gumman <333 älskar dig mega mycket! <3333

2011-03-10 @ 09:46:53
URL: http://www.rockchick.devote.se
Postat av: Nikore

sv: naaw ^_^ <333 jag älskar dig mega mycket med! <3333

2011-03-10 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback